tisdag 26 augusti 2008

dåsig

då sitter man här och dåsar... har precis ätit... ärtsoppa med fläsk... mums! även om jag nog tycker vegitarisk ärtsoppa är bäst (utan fläsk)...
har även fixat in lite saker i bokhyllan/tv-möbeln... börjar nog inse det d insåg igår... rummet blev mindre.... men det skulle jag aldrig erkänna för honom! för om jag säger att jag vill flytta tillbaka allt så kommer han vägra... fast jag kanske kan övertala mina tjejer... men jag tror det får vänta lite, måste ju vänja mig och det måste D oxå!
wim har varit välsigt gnällig nu på förmiddagen, som jag har kämpat för att få henne att sova men nu när hon har lärt sig ställa sig upp så är det lite svårare att lura henne att sova lite...
tyckte jag hörde yrvädret, kanske ska ta och plocka upp henne...
så vi ses senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar