måndag 25 augusti 2008

En vanlig måndag.

sitter här med wim i knät.... medan hon leker med dosan till boxen och min mobil, så klart med napp i munnen för att undvika att hon stoppar de i munnen så de blir förstörda.... om de nu inte blir förstörda genom att hon kastar dem på golvet, hehe!!
idag ska jag träffa mammagruppen (med någon pappa med oxå)... får se vad vi hittar på... vi var så ambisösa i början med att vi skulle promenera när vi träffades men efter ett tag så började vi gå hem till varandra och äta lunch och fika...
vägde mig nyss och kan väl säga att jag måste gå ner lite i vikt om jag ska kunna se snygg ut i min bröllopsklänning... vill inte ha en putmage under klänningen! men det känns svårt när det känns som om jag inte har varken tid eller pengar! har inte råd att gå på gym och dessutom kan jag inte eftersom jag har wim att tänka på och det blir lixom svårt att ta med henne till gymet... stort problem!!!!
ska ta och göra mig i ordning nu! höres senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar