onsdag 20 augusti 2008

GAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!

varför ska hon jämnt lägga sig i?!
jag blir bara så jäkla galen! trotts att man flyttat hemifrån så har hon ändå inte klippt navelsträngen mellan oss... och så ska hon jämnt styra mig... jag önskade jag flyttat längre i från henne! typ ner till skåne eller upp till lappland eller något, till något ställe där hon inte kan komma och hälsa på så ofta!!!!!!!!!!
bara för att jag och D inte alltid orkar ta hand om disken så ska inte hon komma och klaga! och det betyder inte att vi försummar vår dotter... bara för att jag inte gör disken på dagarn för att jag umgås med min dotter eller är ute på vift så är jag inte en dålig mamma!!!! för det är typ det hon säger att jag är!
bara för att hon är perfektionist! och jag vet att det inte var skitigt i köket när jag växte upp men jag såg oxå hur hon kämpade med allt... och jag kanske inte vill ha det så att jag jämnt ska vara i köket medan D och Wilma umgås i vardagsrummet! jag vill ju oxå umgås med dem!
och jag vet och D vet att det inte kommer vara så här när Wilma blir äldre..
GAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag orkar inte mer!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar