måndag 18 augusti 2008

ibland blir jag bara så galen på män....

Ibland blir jag så galen på män... och då speciellt min man... när han blir sjuk så har han två lägen... antingen är han i läge: "åååhhh det är så synd om mig" eller läge: " det är inge fel på mig, jag behöver inte går till någon läkare!"....
och nu i helgen var det läge två... och i vanliga fall brukar jag ge mig när han är så envis och det har då inte visat sig att det inte är något fel... men i går tänkte jag inte ge mig och han gjorde då tillslut som jag bad honom... ringde vårdcentralen...
Och som oftast så har jag rätt och denna gång var det inget undantag!
man blir ju galen, jag både skrek och grät och ignorerade... och visst tillslut hjälpte det... men om han hade åkt till närakuten tidigare så skulle han kunnat sovit bättre i natt... och jag oxå...
det visades att alla de symtom som han hade var astma... precis som jag sa!
menmen... slutet gott alltid gott!
Var oxå i dag på bvc... oojojojoj... min flicka har vuxit så in i bomben mycket... har nästan gått upp 2 kg sen jag var på kontroll i slutet av juni... inte undra på att hon känns så tung... börjar hon inte gå snart kommer jag ha seriösa problem med min rygg! har i för sig ont i ryggen redan nu!
V, massage JATACK! ;O)
nä ska ta och umgås med familjen nu!
see ya all later ;O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar