måndag 11 augusti 2008

planering, planering och j*la hantverkare....

Tror inte vi har gjort annat än planerat och bestämt och pratat och pratar lite till.... och små tjafast över pengar i helgen...

Att det ska vara så mycket att tänka på och så jäkla mycket kostnader bara för en speciell dag.. verkar som om alla vill kunna tjäna en slant bara för det är en speciell dag för två personer....

Har till och med hittat vart vi ska resa och är väldigt överens för en gångs skull.... ska bli skitskoj har verkligen drömt som en sån resa... underbart!
Jag vet att ni är nyfikna men det känns som om det är lite förtidigt att berätta annat än för mina nära och kära... visserligen är det många som vet att vi planerar men det vet inte när och inte vart och inte ens om eftesom det förut bara var massa snack om det och väldigt liten verkstad.... Vem vet ni kanske redan har listat ut det... =oP men jag kommer inte säga ordet än känns som sagt lite tidigt... nog om det nu, helgen var toppen med all planering men som allting annat så har den ett slut... och dag är det måndag och känns nästan som om jag har fått husarest... ska ha hantverkare här i dag och i morgon, ska tydligen fixa något med elementen, men vi vill inte lämna någon nyckel i tyben känns som om det är lite för risky...
Och så klart som det alltid är med hantverkare så kom de inte i dag....tack och lov kom V och umgicks med mig och Wim....så dag blev inte så tråkig som jag trodde när jag vaknade... var riktigt mysigt att sitta och snacka! see ya later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar