tisdag 12 augusti 2008

underbart misstag!

Då sitter man här igen och väntar på hantverkarna... har i dag i alla fall sett dem på gården så då verkar de ju vara på g....

Pratade med mor min i går och hon berättade att min bror och hans nyblivna fru (de gifte sig i juni i år) var på väg till sthlm... så ja pratade med J och frågade om de skulle komma över men han viste inte.... E var tydligen väldigt nere, de ska ju till sjukhuset i slutet av veckan... så vi får la se om jag får träffa min bror den här gången... E har förstört så jävla mycket i min och min brors relation... och det gör mig SÅÅÅÅ ledsen... och det bara för att jag råkade bli gravid och fick Wim... Varför ska jag bli straffad för ett sånt underbart misstag?!

För wim är ett underbart misstag... som blev så helt rätt! Gud vad jag älskar den ungen alltså... även om hon driver mig till vansinne i bland men sånt är ju livet... Haha, hon är 8 månader och driver mig till vansinne redan tänkt hur det blir om några år eller när hon är i tonåren.. ojojoj!! *suckar och skakar på huvet*

Just nu håller monstret på att undersöka alla skor i skohyllan i hallen.. =O) så innan hantverkarna kommer måste jag plocka upp alla igen.. hehe!

Nä du, ska ta och fixa lite här hemma om nu bror min och E kommer förbi så kanske det ska vara lite snyggt även om vi inte fixat Wim´s rum klart!

So talk too Ya later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar