onsdag 24 september 2008

Götet here I come...

så nu ska jag försöka skriva lite....har varit en hel del att göra på senare tiden....
helgen var väldigt bra... handlade massor till oss allihop... mycket kläder till wilma blev det... i alla möjliga storlekar....men bäst av allt var nog ändå sulkie-vagnen som vi hittade till det otroligt bra priset på 499 kr... är VÄLDIGT väldigt nöjd med den! dock inte till för att använda på längre promenader... typ med mamma gruppen...
och i morgon så åker man iväg igen... till bokmässan i göteborg...
så idag har jag haft sara och Virre på besök här och jag bjöd på pasta/kyckling sallad.... och så packade jag och sara inför imorgon... ska bli skitskoj!
ska passa på att träffa Milla oxå! får se om hon hinner träffa wilma oxå!
ja, vad mer kan man skriva... kommer inte på något... så ni får veta hur göteborg var när jag kommer tillbaka på söndag eller tidigast måndag! kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar