torsdag 16 oktober 2008

det hade ju slutat...

ja det hade ju slutat regna men sen när jag skulle gå typ en 30-45 min senare så regnade det igen och blåste!!!
så man var ju ganska blöt när man kom till bussen som jag trodde jag hade missat men som var sen precis som jag... men sen när jag närmade mig huddinge gymnasium så hade det slutat igen... så jag hoppade av en station tidigare än jag hade tänkt och promenerade till S och kom fram precis när hon och V snängde in på uppfarten till S hus....snacka om tajming...!
jag trodde att vi skulle fika och snacka skit men så blidde det lunch och det säger man ju inte nej till... =O) sen snackade vi lite skit som vanligt... =O)
just nu sitter man här hemma och kollar på "even den allsmäktige" som är lite smått pinsam!ses och höres i morgon!!kramar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar