torsdag 30 oktober 2008

lämna stan med "lära-gå"-vagn!

Gud så skönt att det snart är helg!
Och jag ska bara bort!
Åker med familjen till landstället i dalarna! ska bli så skönt att komma bort! även om det är tillsammans med min mor och D´s pappa!

Var typ evigheter sen vi var där uppe... typ på semestern... och som jag har längtat! Det stället har en speciell plats i mitt hjärta, kanske för att jag känner mig närmare pappa då!

Sen är det ju faktsikt bara skönt att komma bort från storstads stressen! Då får vi oxå se om wilma trivs så pass bra i sin nya bilstol som hon gjorde i dag när vi var och hämtade hennes/min "lära-gå"-vagn.... D´s pappa var nämligen ledig i dag så jag passade på, har nämligen tröttnat på att W håller på och flyttat på vår sittpuff som hennes leksaker ligger i! samtidigt som jag insåg att hon behöver vagnen nu!

så ja... det här kommer bli det sista inlägget innan helgen eftersom min sambo har bestämt att bärabara datorn ska packas ner och tas med upp till dalarna så han kan kolla på film i bilen... och jag kommer inte hinna starta upp stationära datorn... så ja, vi ses efter helgen!
Ha en super trevlig helg allihop!
kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar