onsdag 8 oktober 2008

Om jag hade en timme kvar att leva...

... så skulle jag inte ring min bankman...för det jag inte redan har fixat hos honom är antagligen ändå oväsentliga att fixa...

Jag skulle vara med mitt livskärlek, Daniel!!

För det är just det han är, kan inte tänka mig ett liv utan honom! Och jag är så välsignad att han valde mig och älskar mig! Jag vet att vi har haft våra bra dagar och vår dåliga men vi har alltid hittat tillbaka till varandra... jag kan inte ens minnas hur många gånger vi gjort slut och blivit tillsammans...
Och hur våra familjer och vänner sa "Det kommer bli ni två till slut!" och så rätt de fick! För nu sitter vi här med en underbart vacker liten flicka som vi har skapat!
Vårt egna lilla mirakel! Som egentligen inte var planerad men så välkomnad!

Hade jag en dag till så skulle jag vilja träffa min pappa igen så han fick möta sitt barnbarn! Som jag visserligen redan tror han har träffat på sitt egna lilla sätt! =O)

Tycker nämligen det ibland det känns som om Wilma pratar med någon som jag och Daniel inte ser! Och så skrattar hon åt något som vi inte ser...

Men nu undrar jag:
Med vem skulle du umgås om du hade en timme kvar att leva?
Om du hade en dag till vem skulle du vilja träffa då?

1 kommentar:

  1. Om jag hade en timme kvar att leva så skulle jag samla alla mina nära och kära och prata om alla roliga och glada minnen som vi har tillsammans :-)

    Om jag fick en dag till med vem som helst så skulle jag vilja träffa min mamma och ställa miljontals frågor till henne och låta henne träffa min sambo för att få veta vad hon tycker om honom... och eftersom jag är en person som inte tycker om att välja mellan alternativ så skulle jag också smyga med en träff med min älskade farbror och säga adjö till honom och tacka honom för allt som han har gett mig.

    SvaraRadera