tisdag 21 oktober 2008

Öppna förskolan två portar bort

Var där nu mellan 10 och 11 bara för att kolla läget... och wilma drog iväg direkt när jag satte ner henne på golvet.. hann typ inte ens ta av henne jackan och mössan!!
verkar vara en trevlig dam som håller i det hela men jag fick inte direkt grepp om mammorna... de vekade så reserverade mot mig, i alla fall vissa....
ska ta och gå dit fler gånger!!!
kan inte riktigt bestämma mig vilken öppen förskola som är bäst. Den här, den i fullersta eller den i stuvsta?!
gillade den i stuvsta för att jag klickade med hon som höll i den... samtidigt som den i fullersta är mer väl planerad och mer modern... medan den som finns nära oss kan bli bra om jag kommer in i allt och det är ju så nära, inte bara barnens namn som är viktiga....
wilma var ganska hungrig och trött när vi väl kom hem igen! så hon fick lite mat och sen var det natti natt!
men nu verkar hon tycka att hon har sovit klart!
så ska ta hand om henne nu!
kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar