måndag 27 oktober 2008

Ta tillbaka Marie

Läste precis på Aftonbladet om tv4´s regler i "Stjärnor på is".... OCH JAG SÄGER ÅT H*ETE MED DEM!
Är ju lika klart som f*n att Marie ska ersätta Torgny om han inte kan fortsätta eftersom hon var den som var sist ut OCH dessutom tävlade mot honom i "Isduellen"!!!!
Är ju f*n onödigt att ta in en erättare när det stog mellan just marie och torgny och marie åkte ut mot honom... om han nu inte kan fortsätta så är det ju orättvist mot marie som antagligen åkte ut för att torgny fick sympati röster!
Jag blir så J*LA arg på de helt oförklariga reglerna... jag menar om denna olycka hade hänt tidigare så hade jag inte sagt något men nu är det ju så att Anki (ersättaren) ligger flera veckor back jämnfört med de andra...
Är inte det ju egentligen ganska orättvist mot Anki eftersom hon antagligen kommer åka ut ganska så fort. Eftersom, helt ärligt, tittarna har inte lärt känna henne och sett hennes utveckling!
GAHHHH!!!!! JAG SÄGER BARA LÄGG NER TV4, OCH TA TILLBAKA MARIE!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar