måndag 10 november 2008

firar inte jul... *huh*?

Det svaret fick vi när vi frågade Wilmas farmor om hon ville fira jul med oss....
Va F*n, vem vill inte vara med när barnbarnet öppnar paket och man ser glädjen i ögonen på den lilla?!

Som tur för oss så hade vi en reserv plan, åka till min bror och hans fru i örebro och fira jul med dem och med mamma och Anders. Och om jag ska vara ärlig så var egentligen det jag ville göra men med tanke på att vi firade jul med mamma och Anders förra året så tänkte vi att det var Chris tur att få fira med oss med tanke på att Chris och Anders är skilda.
Jag förstår bara inte.....
När vi berättade för Mamma och Anders så sa de: men va bra då kommer vi få se Wilma varje jul när hennes ögon lyser upp varje gång hon öppnar sina paket!
Som sagt jag FÖRSTÅR INTE!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar