torsdag 11 december 2008

alla planer i stöpet...

Alla planer som jag hade planerat för i dag gick åt H*vete...
Jag hade tänkt jag skulle städa här hemma och diska och lite sånt! Ja det var ju så klart efter att vi hade varit på BVC och 1-årskollen, men vägning, mätning och träff med läkaren.
Jag nämnde för Anna (Wilmas Barnsköterska) att hon luktade lite i underlivet och hon tycket jag skulle nämna det för läkaren så det gjorde jag och han ville att vi skulle lämna blodprov och lite annat PLUS ett kissprov. Så Wilma skulle få en påse att ha i blöjan för att samla urin och han sa att vi skulle gå med den i 1 timme. Så det gjorde vi, men när vi kom tillbaka till labratoriet så hade de lunch stängt till halv två och jag kom dit vid halv ett ca. Så Wilma fick ha den där påsen längre än hon skulle men tror ni hon kissade för det.. Icke sa nicke!!
TVÅ TIMMAR UTAN EN ENDA LITEN DROPPE!
Kanske därför hon luktar i kissemurran. *funderar*

Men i alla fall tycket han på labratoriet att vi skulle gå en timme till men jag orkade bara inte, så jag gick och frågade läkaren vad han tycket vi skulle göra och han sa att eftersom de andra proverna var så bra så vi kunde lika gärna skippa provet eftersom jag förklarade att vi hade annat vi skulle hinna med att göra.
Så äntligen fick vi åka hem, men ett snabbt stopp vid Huddinge sjukhus för att hämta ut Wilmas hostmedicin!

Hann var hemma kanske en timme sedan var vi tvungen att åka iväg för att handla med D!

Nu ÄNTLIGEN är vi hemma för kvällen/natten och i morgon ska vi inte någonstans!
Då kanske det blir av med det som jag inte hann i dag..
Jag MÅSTE hinna med det!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar