fredag 19 december 2008

en liten promenad på egen hand!

D kände sig inte okey i magen i dag så han stannade hemma får jobbet.
Så för att inte störa honom allt för mycket så åkte jag och Wilma till Skäris för att handla julklapp till V och såklart äta lunch med mamma! Var väldigt trevligt men det tog sitt lilla tag innan jag hittade det jag skulle köpa!
Wim har varit väligt charmig i dag och charmat brallorna av alla gamla tanter, hehe!

Får hoppas att hon är på lika charmigt humör i morgon oxå då vi ska till skansen med S och A. Vi ska gå på julmarkanden där och sedan ev gå på julmarknaden på Gröna Lund oxå!

Idag gick Wilma själv mellan soffbordet och dörren ut till hallen och både jag och D blev väl lite förvånade (iallafall jag!). Är väl ungefär ca 2 meter mellan dörren och soffbordet, hon har ju tidigare gått mellan mig och D när vi har suttit på golvet men nu så gick hon själv utan något direkt mål. *stolt mamma* Hon bara släppte taget om bordet och gick! Vi har ju egentligen bara väntat på det men ändå blir man lite förvånad när det händer. Hon har lixom känts så stadig när man håller henne i handen och hon går men då håller hon fortfarande ganska krampaktigt i fingret.
Får väl ta med hennes skor i morgon om hon får för sig att hon vill gå lite själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar