tisdag 2 december 2008

Korven var tydligen mumsigast! *hehe*

Har precis ätit middag och jag och D har bestämt att Wim ska äta samma mat som oss. Så idag så åt vi skruvmakaroner och stektkorv, ja i alla fall jag och D. Wim åt bara stektkorv och kastade makaronerna på golvet! =OP Korven var tydligen mumsigast! *hehe*

Idag skulle vi ha hämtat ringarna var det meningen men D kom hem sjuk från jobbet redan på förmiddagen. Och han hade inte fått in pengarna som vi skulle betala ringarna med heller. Så i morgon förljer vi med honom till vårdcentralen i Bredäng, där han ska göra hälsokontroll och sedan åker vi in till stan och hämtar ringarna under förutsättning att pengarna har kommit!

Ska väl åka till skäris någon dag och handla lite julklappar och födelsedagspresent tills på söndag då vi ska på ettårskalas med hela föräldragruppen. Tänka att alla bara för 11 månader sedan var de små trollungar som mest sov, åt och sket *hehe* och nu är de ett eller snart ett, känns så otroligt konstigt!
Känns som om det var i går jag satt här med magen i vädret och försökte få bäbisen i magen att inte sparka på alla mina organ och då framförallt kissblåsan! Då satt jag här och försökte förbreda mig på, ja allt faktiskt. Förlossningen, livet med en bäbis och alla tankar som virvlade i mitt huvud!
Och NU sitter jag här med en liten tjej som snart fyller ETT ÅR,
Jisses vad det här året har gått fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar