söndag 21 december 2008

Sjuka Familjen

Dumma Dumma D!!!
Han smittade mig!! Har varit Skit dålig för att vara ärlig! Jag har blivit/varit magsjuk! Och det praktiskt tagt rann ur mig under hela gårdagen *ber om ursäkt om jag beskriver för bildligt!*! Kändes lite som att så fort jag åt något så kom det lika snabbt ut igen!
Och i dag så var det Wilmas tur, iförsig så har hon bara bajast löst en gång men ändå varit som vanligt och med väldigt god aptit. Så jag hoppas att det var det enda som blir för hennes del! =O)

Nä, ska snacka om något annat! Wilma har inte gått själv sen i fredags, även om vi har försökt att få henne att göra det men nada! D har mått bättre i dag så han har fått sköta tvättningen i tvättstugan, så nu har vi rena kläder igen här hemma *skönt*! Har ju i för sig egen tvättmaskin men det har lixom inte funnits tid till att tvätta och dessutom kan jag bara tvätta en maskin per dag eftersom vi bara har en torkställning. Så nu är det skönt att det är tomt i tvättkorgen! =O)

Bara två dagar kvar till Julafton, hoppas vi alla är friska tills dess! =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar