lördag 24 januari 2009

Bröllops tjaffs ;-P

Så här vill jag ha min brudbukett!



Det enda är att jag inte vill ha fullt lika mycket liljekonvaljer!Sen så hoppas jag att det finns liljekonvaljer att få tag på i juli! *håller tummarna*
Vi har i alla fall äntligen skickat vår förfrågan till D´s faster och farbror som äger en blomsterbutik i Mora! Vi har även fått svar från Mammas barndoms kompis, som är bra på att fotografera, och han hjälper oss gärna utan betalning! Vilket vi inte säger nej till, han skulle ju ändå bjudas på bröllopet och ta med sin kamera! *hehe* Flera flugor i en smäll kan man väl säga! *hihi*
Nu är det ca 6 månader kvar och känns som om det är dags att skicka ut inbjudningskorten! Med tanke på att det är mitt i sommarn och semester tiden så behöver ju gästerna planera in vårt bröllop i deras egna planer för sommaren! =O)
Ska ta och köpa frimärken i nästa vecka! Så är det bara att börja skicka iväg dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar