onsdag 25 februari 2009

En överaskningarnas Dag!

Idag var det tänkt att D skulle vara ledig men vid kvart i 8 i morse ringde de och sa att han var tvugnen att komma in. Så där rök chansen att åka till försäkringskassan och en härlig eftermiddag på öppna förskolan. Både jag och D blev nog lite besvikna men samtidigt ger det ju pengar i kassan, pengar som vi behöver!
Det var meningen att jag och Wim skulle till öppna förskolan på eftermiddagen i alla fall men runt kvart över 10 så skickar S ett sms och undrar om vi ville åka till Skäris och det tackar jag inte nej till, jag menar öppna förskolan finns ju kvar där i morgon. Så jag och Wim skulle möta S i Huddinge kl 12, vi var där tio i 12. Strax efter det så kommer hon och hennes sambo A, snacka om att jag blev förvånad!
Men det blev en bra dag! Har tidigare haft lite svårt för A men jag är först att medge att jag är på väg att ändra min uppfattning, han håller på att växa i mina ögon! Vi åt lunch och sedan gich vi runt och kollade i affärer, medan S betalade det hon hittat på Hm så står jag och A och pratar. Hans telefon ringer och han lägger på pga att han står och pratar med mig, det trodde jag inte han skulle göra. *positivt överaskad och glad över det*
Jag hoppas ni kommer lösa allt!

Senare på eftermiddagen så åker vi till älvsjö och möter D för att vi ska handla lite på Willys.
Nu på kvällen har vi sett filmen "Date movie", kanske så rolig med tanke på att de gör parodi på kända komedi/romatiska filmer! =O)
D överaskar mig ständigt, nu i kväll så skaffade han sig en egen blogg: Highlander Studio
Kolla in den vetja!
ha en fortsatt bra kväll!
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar