fredag 20 februari 2009

humor hos tandläkaren

Var som sagt hos tandläkaren idag! O det gick faktiskt bättre än jag trodde, hon fick mig att skratta när hon skulle lägga bedövningen. Vilket nu i efterhand kanske inte var så bra eftersom jag får ont när jag ler eller skrattar!

Som sagt det gick bra men jag blev dock 1075kr fattigare! Sen gick jag och åt lunch med mamma och Wim. Wim var ju med mamma medan jag var och blev "misshandlad" i munnen! Det jobbiga hos tandläkaren var väl att de hade en praktikant eller liknande som assisterande tandsköterska och hon petade mig nere i halsen med den som tar bort saliven (vet ni vilken jag menar?). Imorgon ska vi väl ta och städa i köket, har inget annat planerat och bör inte planera in något annat häller!!!
Ska ta och ses på Lets Dance snart!
Så vi höres senare!
kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar