tisdag 10 februari 2009

love is in the air!

Så var det snart alla hjärtans dag igen!

Vad ska ni hitta på för skoj med era älsklingar?
Har ni planerat något romantiskt?

Jag och D pratade om att vi skulle gå på bio men problemet är barnvakt! För alla vi känner har en egen älskling som de vill vara med på Alla hjärtans dag! Så jag och D får vara hemma och puss på varandra och på Wim! Och ta bio en annan dag då ngt kan vara barnvakt. Jag kanske hittar på ngt romantiskt och överaskar D!
Tror nämligen inte han kommer göra ngt romantiskt i år.... och jag är en riktigt sucker för romantiska saker, sånt som andra kallar kärleksdravell sånt älskar jag! Visst, jag borde inte klaga det händer att D kommer hem mer rosor och sånt bara för att han kände för det och för att han älskar mig! Men man vill ju ha lite romantiskt på alla hjärtans dag! =OD Vi får helt enkelt se vad som händer! Sa till D att om han vill att vi ska göra ngt romantsikt på alla hjärtans dag eller ngn annan dag i helgen så får han fixa barnvakt!
På lördag kvällen så ska S ev. komma hit och titta på Melodifestivalen! Ska bli riktigt skoj! Nu i lördags så satt vi och snackade över Msn medan vi båda tittade och kommenterade allt som var fel repsektive bra med alla uppträdanden osv i festivalen! Har typ blivit lite av en tradition känns det som! *hihi*
För mig är det inte Shlager om jag inte sitter och snackar med S om det samtidigt! =OD Kan ju inte säga att vi alltid är överens men det spelar ingen roll! She´s my girl anyway, precis som V är! =OD Skulle göra vad som helst för mina tjejer! De har lixom funnits där genom tuffa tider och genom lyckliga stunder! Det spelar lixom ingen roll om det var länge sedan vi sågs eller pratade, jag vet att om jag behöver dem så är de bara ett samtal bort och skulle troligtvis släppa allt om det var så! Och jag skulle definitivt göra samma sak för dem! Älskar mina tjejer ju!
Oj, kom lite i från ämnet nu men det spelar ingen roll! See ya all later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar