fredag 27 februari 2009

Tips på bloggar

Här kommer några tips på bra bloggar...
Mattipsen - Min älskade sambos blogg nr 2, där han skriver om olika recept och tips i matlagningen!
Highlanderstudio - Min älskade sambos blogg nr 1, här kommer han lägga in musik han gjort, kort han tagit och kanske en och annan film han gjort.
En Älskarinnas Bekännelse - Hittade den bloggen idag och jag är fast! Är emot otrohet men hon skriver jävligt bra! Mitt tips är att läsa från början så man förstår hur allt började!
Sara - Min underbara älskade vän S som skriver om allt mellan himmel och jord!
The Bandit King - Gammal klasskamrat från gymnasiet. Förstår inte alltid hur han tänker med det han skriver men ibland kommer det något riktigt vettigt från honom!

Läser också Mammabeckas blogg, Tumadres blogg, Charlotte Perrellis blogg och Pernilla Walhgrens blogg. De sistnämda 4 har jag börjat tröttna lite på men är inte riktigt berädd att ta bort dem från mitt Bloglovin konto än!

Nej, vet ni vad nu är det deffinitivt dags att sova!!!!!!! Natti natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar