torsdag 19 mars 2009

hemma igen... hittade Wilmas...

Nu så är man hemma igen, SÅ skönt!
Var skönt att komma bort lite men skönare att komma hem igen, hade saknat Wilma och Daniel massor! Pratade visserligen med dem båda via telefon och Wilma har nog aldrig varit så pratglad! Hon tog till och med Daniels mobil och satte den mot örat och sa: Mamma mamma.
När jag kom hem så sprang hon mig till mötes och jag hann inte ens få av mig jackan innan jag fick världens kram och hon vill inte släppa mig. Samma var det med Daniel han ville typ inte släppa mig när jag fick en kram av honom.
Blev dock inte så mycket sömn som jag hade hoppats på men ordnar sig nog! Hade det väldigt trevligt! Åkte med den nya båten Galaxy, den var helt okey. Var ca 2000 personer på båten men i mellanåt så märktes det inte ens och vi trodde vi var ensamna på hela båten...

Jag hittade klänningen som Wilma ska ha på sig på bröllopet, vi hade en annan klänning som mamma och Anders hade köpt nere på Mallis. Men pga att vi har en liten tjej, som troligvis kommer bli en lång och stor tjej, så passar den Wilma nu trotts att det stog att den skulle passa en 2 åring.
Men nu har hon i alla fall en klänning som jag tror hon kommer kunna ha på bröllopsdagen. Hittade faktiskt klänningen på båten! Var heller inte så fasligt dyr med tanke på hur mycket vanliga brudnäbbskläder kostar, den kostade 306kr.
Ska försöka ta kort på den eller hitta en bild så kan jag lägga upp den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar