måndag 30 mars 2009

Mycket Bröllopstankar nu!

Idag fick vi reda på ytterligare 6 personer som kommer på bröllopet, så än så länge är det 19 personer som tackat ja! Är fler som typ har sagt ja men vi väntar ändå på ett säkert svar från dem!
Daniel avbokade hotell reservationen vi hade till bröllopsnatten idag också, vi har bestämmt oss att vi ska sova hemma sista natten innan vi åker på bröllopsresan till grekland plus att vi då kan träffa Wilma tidigare och spendera hela söndagen med att gulla och gosa med henne innan vi åker på måndags morgonen. Wilma ska ju vara med Mamma och Anders när vi är borta. Vi har även äntligen fått fram en bordsplacering som kommer bli bra med tanke på hur knasigt det är mellan olika personer på Daniels sida.
Sen så ska vi efter Påsk till Luma Park och snacka om maten och hur mycket det ska gå på. Känner att det nu börjar hända saker, är ju BARA 3 månader kvar.
Sen kom jag på att jag inte har visat klänningen som Wilma ska ha på bröllopet.


Hittad på en Silja Line båt!
Både jag och mamma fastnade verkligen för den och sa nästan samtidigt: Den ska hon ha på bröllopet!
Sen så har jag tagit ett beslut som Daniel blev väldigt glad över och det är att jag ska ha ett par skor som jag redan har, och använt förrut. Använde dem bland annat på min studentskiva och på min student. Vilket resulterade i en utgift mindre, Woho! =O)
Så här ser dem ut:




Mitt något gammalt!
Är i så fall bara något blått och något nytt som saknas! =OPMåste även visa min fina förlovningsring och vigselring som vi köpte innan jul. Som ni säkert minns så bytte vi förlovningsringarna så ringarna skulle passa med varandra! =O)



Visst är de fina?
Ska ta och sova nu. Daniel sover sen ca 2 timmar tillbaka och han ser riktigt söt ut! =OP Plus att jag kanske borde få lite sömn innan yrvädret Wilma vaknar! =OD
Natti natt på er alla! Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar