fredag 13 mars 2009

Nyklippt och underbara vänner!

Idag har jag varit och klippt mig, är JÄTTE nöjd. Wilma fick vara med Sara undertiden för vi sedan skulle hem till mig och möta Veronica för att kolla lite med min bröllopsklänning och diskutera lite angående hur jag skulle ha håret på bröllopsdagen inklusive sminkningen...
Kom fram till att vi skulle ta någon kväll här framöver och testa oss fram.
Ska då ha fixat färdigt hårbandet och örhängena. Sen visade jag även några förslag på hur deras klänningar kanske kan se ut. Får ser hur det blir med den saken!

Är så glad att jag har dem och bolla idéer med, de är verkligen experter på att sätta mina tankar i ord. Sen är de ganska duktiga på att ta ner mig på jorden när jag har alldeles för stora idéer och ber mig att göra det lite förenklat istället!
snart ska vi ta och sova, Wilma sover sen 2 timmar tillbaka!
Vi sitter här i sängen och myser och väntar på att se resultatet av Let´s Dance, hoppas på att Elisabeth åker ut idag!!!!!!
Nej, jag säger tack och godnatt nu! Puss o kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar