måndag 27 april 2009

promenad någon?

I helgen följde vi med Chris och Svante till deras landställe i Älvkarleby. Vi hade det riktigt trevligt och vädret var underbart. Var en riktig slapp helg, där Wilma fick springa runt hur hon ville. Inga insidenter hände och helgen flöt förbi lite för fort!
Nu till helgen åker vi upp till Dalarna för att gå på Rättviksmarknad och umgås med Mamma och Anders. Denna vecka hoppas jag att Wilma och jag kommer vara ute mycket om det ska vara så fint väder som det var i helgen. Sen så ska underkläder köpas som jag sak ha till bröllopet och sedan ska min klänning och Daniels kostym lämnas in. Min klänning för att sys in och Daniels kostym för kemtvätt.
Idag känner jag för en promenad men känner inte riktigt för att gå med föräldragruppen, den består nu av killar och jag känner mig lite smått utanför ibland. Plus att Wilma kan vara lite smått vild när vi är på öppna förskolan och jag är rädd att hon kan göra ett annat barn illa i sin framfart!
Någon som vill promenera med mig i dag?
kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar