torsdag 23 april 2009

stress och press

Mina underbara tjejer Sara och Veronica ska ju vara mina tärnor och de är just nu i vild jakt på klänningar som de ska ha. Känner personligen mig lite stressad över det, det är ju bara 71 dagar kvar (2 månader och 1 vecka). Kommer de hitta något? Har väl i princip gett dem fria händer, men de har det svårt då de inte passar i samma färger. Vilket gör att de måste hitta en klänning som finns i olika färger. För Vi (jag o Daniel) vill inte ha svart på bröllopet, det finns inte med i "Temat". Färger som redan finns med i bröllopet är: vitt, blått (ljusblått och blått), lila (mina skor), rosa och Wilmas kläning finns det lite guld i.
Nu är det så att Daniel är på mig om att jag borde ställa lite krav på hur tärnklänningarna ska se ut. Men jag känner att i och med att det inte är vi som betalar för klänningarna så kan vi inte riktigt ställa det kravet. Sara och Veronica ska ju kunna använda klänningarna fler gånger än på vårt bröllop bara. Hade vi betalat för klänningarna så hade jag varit med och bestämt mer och kanske till och med sagt att ni ska ha de här klänningarna punkt. Men känner inte att det skulle bli bra i denna situation plus att jag tycker det skulle vara snyggt om de hade samma modell på klänningen men i olika färger, dock inte svart!
Suck, är så delad just nu. Vill ju ha mina tjejer med mig, bakom mig i kyrkan. Som dessutom kan hålla lite koll på Wilma! GAAAAAAAAAAAHHHH!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar