fredag 8 maj 2009

Bröllopsuppdatering... no 2

Så har man in handlat brudunderkläderna! Känns väldigt skönt att ha det gjort. Sara fick ta med dem hem till henne så att jag inte skulle frestas att visa Daniel hur fina de är! Är riktigt nöjd med köpet. Ser fram emot att se Daniels min när han ser mig på bröllopsnatten, som vi för övrigt kommer att tillbringa här hemma! =O)
Sara och Veronica planerar ju min möhippa för fullt just nu och det driver mig till vansinne i och med att jag inte får veta något och som det kontroll freak jag är så är det extremt jobbigt att inte kunna kontrollera något av det! Något som gör det ännu jobbigare är att Daniel vet ju exakt allt som kommer hända mig under min möhippa och han vägrar säga något!
Jaja, han kunde i alla fall garantera det Sara redan sagt och det var att det kommer bli en rolig dag och att jag inte kommer spökas ut och göras till åtlöje! Och det är ju alltid något!
Ska ta och umgås med min kära sambo/blivande man som är hemma pga migrän! Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar