torsdag 18 juni 2009

Midsommarfirande i Dalarna!

Idag så åker vi upp till Dalarna för att fira midsommar på familjens gård! Ska bli super härligt, hoppas bara att det kanske blir lite fint väder och kanske lite varmt också!
I tisdags så fick vi äntligen tag i ett par skor till Daniel som han ska ha på bröllopet! Börjar bli nervös så fort någon nämner att det inte är långt kvar nu.
Igår hittade vi mentos för en billig penning. Var 3 för 10 kr på vivo så vi köpte några stycken som vi ska ha som gåva till gästerna, bara som något litet! =O) Så igår kväll satt jag och klurade på hur jag skulle fixa till det. Var ju på en sybehörsmässa med mamma för några månader sedan och där hittade jag blått tylltyg som var jätte billigt så jag tror jag köpte 2 meter. Ska be mamma om råd nu i helgen, hon burkar ha en del idéer som ibland kan vara bra.
Har redan varit duktig idag. Wilma vaknade tio i 7 och för en gångs skull så var jag pigg. Dock så hade Daniel försovit sig och han blev väckt när Wilma vaknade. Så innan han hade gått så hade jag satt igång en tvättmaskin dock så missade jag klänningen som jag verkligen hade velat tvätta så jag får ta den i en snabbtvätt. Eller så struntar jag i den och tar med en jeanskjol i stället!
Ska snart ta tag i packningen och mysa med min lilltjej!
kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar