tisdag 2 juni 2009

Osorterade tankar

Borde egentligen sova nu...
La mig i sängen tillsammans med min älskling men alla tankar bara flyger i mitt huvud!

Så allt jag skriver nu kanske är väldigt osammanhängande men det struntar jag i... Har tänkt mycket på möhippan, som var super bra med undantag av morgonen... kontrollfreak som jag är, misstänker jag att man skulle gått tillväga annorlunda... vet att många la ner mycket tid på att planera men planerade de för dem själva eller för mig när de planerade morgonen? Misstänker att jag säkerligen kommer få ett antal mindre trevliga kommentarer på detta inlägg men som jag skrev så är dessa mina tankar. Dagen var som sagt underbar och när jag väl kommit över min tröskel så njöt jag för fullt och älskade varje minut! So what att jag visste vilket datum och vilken tid möhippan skulle börja huvudsaken var väl att jag inte visste vad som var planerad för dagen!! Jag kanske inte var överaskad när det ringde på dörren en lördags morgon kl 8 men jag blev väldigt överaskad när det visade sig att jag skulle sminkas och fixas för att sedan spela in en låt, för att inte tala om kvällen som tjejerna planerat. Och det tycker väl jag, personligen, är poängen, eller har jag fel? Det jag frågar mig är ju då hur väl känner de som planerade möhippan mig? De prickade ju rätt på allt utom just morgonen. Skulle de ha frågat mig? Mitt svar blir ja till viss del. Skulle jag planera min möhippas början så skulle det kanske dimpa ner ett brev i min brevlåda några/någon dag innan med instruktioner eller kanske bestämma träffa hemma hos någon "för att diskutera bröllopet" och sedan utgå därifrån. Vem vet jag kanske få chansen att ge igen någon gång, om nu någon finns kvar efter detta... =O/
Ja, nu ska jag då ta och försöka sova... igen! Men jag antar att tankarna kommer börja hoppa igen så fort jag lägger huvudet på kudden...
Får se vad morgondagen har att erbjuda, denna dag som varit har ju varit allt annat än bra....
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar