söndag 29 november 2009

Bra veckolut...

Denna vecka har det varit ett bra avslut på veckan.
I torsdags så var jag och Malin och såg "New Moon" som var skitbra! Ett riktig kliffhanger slut. Hela biografen sa samma sak när sluttexten kom: "Mäh, så där får den inte sluta!!! Nu måste vi ju vänta ett helt år på fortsättningen."

I fredags så jobbade jag, tack snälla Malin som kunde hämta Wilma från dagis. Daniel skulle jobba sent och jag slutade halv fem så stackars Wilma hade fått vara på dagis till fram emot halv sex innan jag kunde ha hämtat henne. Så det var verkligen skönt att Malin kunde, hon skulle ju i för sig ändå hem till oss för att hålla mig sällskap när daniel jobbade sent. Tack tack, gumman!

Igår hade vi en slappdag här hemma. Gosade och mös med varandra. Tog en promenad ner till närlivset för att panta våra 3 stora svarta sopsäckar med pant och handla kakor till idag.

För idag ska vi på 2-årskalas med gamla föräldragruppen och nu innan vi ska åka har vi tvättat soffans klädsel och dynan till Wilmas fotölj. Så lite duktiga har vi varit denna helg!
Ser verkligen framemot kalaset ska bli skoj att träffa alla barnen och deras föräldrar igen!

Ska nog ta och väcka skruttfia snart för att äta lite lunch innan vi ska dra iväg!
kram på er

1 kommentar:

  1. Heeeey babe.... Nästa film i twilight sagan kommer till sommaren :oD YAY!!!!
    Saknar dig...//Veronica

    SvaraRadera