torsdag 26 november 2009

när bollen väl har börjat rulla.....

Igår var jag på en ny arbetsintervju. Tycker personligen att det gick bra och hoppas att de ska ringa tillbaka till mig idag eller i morgon.. så jag går inte långt ifrån min mobil idag.

Idag ska jag på "första daten" med Malin ;OP och vi ska gå och se "new Moon". Ser verkligen fram emot det!

Ihelgen ska vi på två årskalas med föredetta föräldragruppen från BVC... ska bli intressant. Ser framemot men fick tjata en hel del på Daniel som inte alls ville gå. Är så nyfiken på hur de andra små ser ut och få veta vilka som fått barn eller är gravida... *hehe*

Sen så kommer malin över i morgon och håller mig sällskap när daniel jobbar över. Tycker inte om att vara ensam på kvällen speciellt inte under vinterhalvåret. SÅ tack tack Malin för att du kommer hålla mig sällskap!

ha det bra nu!
kramar

2 kommentarer: