fredag 20 november 2009

läkare...*suck*

Vissa läkare är verkligen omöjliga att ha att göra med. Fick idag tag i den läkare som jag trodde var Wilmas läkare och visst får vi komma till honom men först på tisdag. Man undrar ju hur de tänkter då???? Här är det en liten tjej på snart 2 år som fått diagnosen infektionsastma och hon behöver medicinen kortison enligt en annan läkare och så får hon komma in på TISDAG eftermiddag?!

Ska ta och ringa till VC och kolla vilken läkare jag har och sedan se till att åtminstone jag och Wilma har samma läkare och en läkare som är bra och verkligen lyssnar. Som han vi träffade på närakuten.

Just nu ligger mina älsklingar och sover båda två. trodde jag. Wilma vaknade precis när jag skrev den meningen. Daniel sover i alla fall, han är hemma idag pga lite magproblem. Själv håller jag på att bli (läs är) förkyld plus att jag har en förbannad jävla huvudvärk.

Ska ta och försöka få i Wilma lite mat nu!
kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar