söndag 6 december 2009

Konsert och julmarknad

I fredags så var jag på en riktig nostalgi konsert med Backstreet Boys. Backstreet Boys var mina barndoms favoriter och jag kunde alla låtarna (tydligen kan jag dem fortfarande, haha). När jag var runt 12 så var jag på en av deras konserter och den var minst lika bra som den i fredags! Helt klart ett minne. Majoriteten av publiken i fredags var tjejer i min ålder och jag tror vi skrek minst lika mycket som konserterna när vi var yngre!

I går hade vi middagsbjudning för lite släktingar till mig plus mamma och Anders. Super trevligt och super god mat som alltid när Daniel lagar!

Idag åkte vi in med mamma och Anders för att gå på julmarknader. Vi började på Stortorget i Gamla Stan och jobbade oss mot kungsträdgården. Vidare mot NK´s julskyltning som Wilma älskade och inte ville gå ifrån. Fikade lite i Gallerian och sedan gick vi lite på den internationella julmarknaden vi Sergelstorg. Sedan orkade vi inte mer och kände att det var dags att bege sig hem. Wilma somnade strax efter fikan och sov hela vägen hem!

Imorgon är min sista lediga dag för på tisdag så börjar jag mitt nya jobb!!

Hoppas ni också har haft en super bra helg!
kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar