lördag 9 januari 2010

Fan... förlåt..hostattack...

Denna dag hade jag sett fram emot hela veckan....

Är det inte typiskt att man går och blir sjuk då?! *helvete*
Idag skulle vi fira Malin som tar sin examen som förskolelärare denna månad. Det skulle vara en överaskning, så därför har jag inte skrivit något om det.
Daniel har varit sjuk typ sen i onsdags och jag har hoppats på att jag skulle klara mig men tji fick jag!
Daniel har sagt att han visste att jag skulle bli sjuk redan igår och hur motvilligt jag än vill så måste jag säga att han hade rätt... FAN!

Så FÖRLÅT Malin att vi inte är där och firar dig. För det ville vi verkligen allihop även lilla yrvädret Wilma! Vi får ta och fira dig en annan dag, det lovar jag dig! Vi skulle ha tagit med paj men ni kan få komma hem hit och äta paj någon helg här framöver!

Jag mår iallafall pyton. Huvudet känns 17 gånger större än vanligt, halsen känns som ett sugrör där inget kommer ner och näsan den rinner konstant som niagarafallet! HOSTATTACK!!!

Jag hoppas jag mår mycket bättre på måndag för jag vill verkligen gå och jobba!
Så jag hoppas att ni alla mår bättre än mig!
kram på er

1 kommentar:

  1. Men gumman! Inte behöver du me om ursäkt för att du är sjuk heller! Självklart skulle det ha varit extremt roligt om ni hade kommit :-) Paj låter rikitigt smarrigt :-D Vi ses! Kram!

    SvaraRadera