måndag 11 januari 2010

VAB

Idag är jag hemma och vabbar pga att Wilma har feber och är förkyld/hostig. Samma gäller väl för mig också även om jag inte har feber. Är riktigt jobbigt att höra henne hosta, ibland låter det som om hon ska kräkas när hon hostar som värst.
Får helt enkelt se om jag blir hemma i morgon oxå eller om jag är hemma halva dagen och Daniel är hemma andra halvan. Jag jobbar kväll i morgon och resten av veckan...

I helgen så kommer Daniels bror och hans fru och deras lilla dotter upp till stockholm, ska bli super duper skoj att träffa dem igen. I och med att de bor nere vid Falkenberg så ses vi inte allt för ofta. Hoppas även att Daniels syster och hennes kille kommer upp hit från Köping

aja, ska nog ta och fortsätta läsa min bok nu!
kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar