fredag 26 februari 2010

Äntligen!!!

Äntligen så ska jag få gå och klippa mig!!!
Har kommit fram till att jag har inte klippt mig sedan i Juni förra året. Det är fanimej över ett halvår sedan...
Jag som alltid har haft kort hår är i dagsläget jätte långhårig (för att vara mig) och jag trivs inte alls i det!!!
Men i morgon smäller det, då ska jag äntligen få bort håret och få en mer lättskött frisyr!
Märks det att jag längtar???

Idag så är det fredagsmys här hemma.
I alla fall för mig och Daniel, i och med att Wilma sover hos mormor och farfar i natt.
Jag misstänkte att hon saknade dem när hon igår tjatade om att åka farfars bil hela vägen hem från dagis! Så jag frågade om hon fick sova hos dem och Anders kan inte säga nej till Wilma så det gick bra även om det var kort varsel. Sen betonade jag att det inte var för att jag och Daniel ville ha egentid utan för att just Wilma ville.

Ja, jag längtar tills imorgon i alla fall. Sen är det inte fel att få sova ut i morgon, istället för att bli väckt av yrvädret redan kl 5 eller 6.
Sen i morgon så kommer min underbara Sara hit för att se Melodifestivalen och äta gott! =O)

Som sagt mycket att se framemot i morgon! =O)
kram på er alla!

1 kommentar: