söndag 11 april 2010

mkt gjort och familjemys

I helgen så bytte vi föråd hos shurguard, gick fortare än vi trodde!
Sen det blev det familjemys hemma hos mamma och Anders.
Daniel köpte oxå sin cykel som han pratat om i evigheter. Så får och med nu så kommer han cykla till och från jobbet istället för att gå.

Så idag när vi kom hem från mamma och Anders så började Daniel montera ihop cykeln och det blev en hel del svordomar både från honom och från mig.
Sen var det ut och testa hur den funkade. Då passade jag och Wilma på att gunga och åka rutschkana. Var riktigt skoj för oss båda!

Innan vi åkte hem från mamma och Anders så åkte vi förbi Rusta och handlade lite nya glas hem hit. Sen åt vi lunch på Heron city och gick in på Media mark för att handla en stavmixer. Men vi kom hem med mer än bara stavmixer, vi hittade även en nya trådlös telefon och filmer. =O)

nu ska jag ta och gå och lägga mig så jag orka med en ny arbetsvecka!
Sov gott mina kära vänner!
kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar