onsdag 29 oktober 2008

Tror jag är på väg...

... att bli en Bridezilla!
Stackar stackars min älskade fästman.... ena dagen vill jag ha ett pappers inbjudningskort och nästa dag en webadress med all info om bröllopet och tredje dagen en DVD-inbjudan... för att fjärde dagen vara tillbaka på ruta ett! jag håller på att bli galen! och då kan ni ju nästan tänka er hur han känner sig som få lägga ner så mycket arbete på allt!

Men jag tror nog ändå att denna gång (hoppas jag) så ska vi ha de traditionella sättet med pappers inbjudan! Ska iallafall inte göra samma misstag denna gång som vi gjorde med Wilmas dobinbjudningskort! *skrattar högt* Den här gången har jag räknat hur många familjer det är! *hehe*
Har idag även fått in offerter från olika bussbolag som ska ta oss från kyrkan till restaurangen och det visade sig att vi hade räknat lite fel från början och tur var väl kanske det då det nu ser ut som om vi kan minska lite i budgeten...väntar bara på svar från 2 eller 3 bussbolag till och sen så får vi väl jämnföra och ta det bästa och billigaste bolaget! kanske kommer vi undan med en bussresa under 2000kr! *hoppas hoppas*
Börjar redan känna mig lite nervös och då är det mer än 6 månader tills the day.. hur kommer jag då inte bli på själva dagen???!!!
nä nu ska jag låta er få sova och kanske försöka få lite sömn i mig innan monstret vaknar! *hehe*kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar