måndag 22 december 2008

kramgo liten tjej

Idag har jag och Wim varit hemma hela dagen och myst, hon har varit väldigt gosig och mysig i dag! Och det kändes super härligt med tanke på att hon har varit väldigt pappig på senare tid! Jag har saknat min lilla flicka som kommer och vill ge mamma en kram och inte direkt går till pappa för att gosa. Även om det är bra med tanke på att hon egentligen bara träffar D när han kommer hem runt 16 på vardagarna och så träffas de på helgerna!
Nu har D kommit hem och han har varit och handlat min julklapp/julklappar. OCH jag är jätte nyfiken speciellt eftersom jag vet vart de finns men jag ska tygla mig tills julafton! *håll tummarna för att jag klarar det* Han är ju jätte nyfiken på vad han ska få så det kanske jämnar ut sig!
Bara en dag kvar till julafton! =O) hopppas på att vi är friska tills dess! Wilma har inte bajsat så löst idag men det är ändå inte som vanligt!

Idag blir det tv kväll för hela slanten.
kl 20 : Hemma hos Jamie Oliver - julspecial (kanal 5)
kl 21 : Anne på grönkulla (tv4)
kl 22 Jeff Dunham (kanal 5)

Ska bli mysigt hoppas på att Wim har somnat (eller i alla fall ligger i sängen) till kl 20!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar