lördag 27 december 2008

Kroppen vill dansa

Sitter just nu och kollar på svt 1, på dans (christmas cup) och jag känner hur kroppen rycker med i musiken och jag sitter som för häxad och stirrar på alla danser. GOD vad jag saknar dansen. Vill börja dansa igen!!!!!!! Jag har visserligen aldrig dansat pardans men ändå så fort jag ser dans av något slag så är det som om hela min kropp vill dansa också! Är väl dansaren i mig som så fort den hör musik inte kan vara stilla! *hehe*
Vi har lite problem här hemma för tillfället... I tisdags fick vi hem den inspelningsbara digitalboxen (ja, jag har en prylbög till sambo, hehe!) från Comhem och den har funkat jättebra fram tills i går då den lixom inte ville mer. Det börjar flimra och hacka och så. Men till saken hör att kortet funkar hur bra som helst i den gamla boxen som vi nu har i sovrummet. Så vi har ingen aning om varför det inte vill sig nu på nya boxen. D snackade med hjälpen på Comhem och de tycker vi ska byta tv-kabeln eller nått sånt men vi har ingen sladd som är så lång så den räcker till tv´n och boxen. Så ja... *suck* What to do, what to do?
Ska ta och gå ut och köpa en harry boy när Wim har vaknat från sin lunchvila! Försöka se om de har lingonsylt och tvål på vårt super dåliga närlivs, jag tvivlar starkt på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar