måndag 16 november 2009

changes!

Som ni kanske ser så har jag ändrat lite på bloggens utseende och jag hoppas ni är lika nöjda som jag. =O)
Kände lite att nu när det snart kommer snö och kyla så ville jag försöka få hit det lite tidigare. =O) Längtar som en tok efter snö så man kan ut och leka i den med Wilma!

Nog om det.
Var iväg och jobbade igår för Haninge kommun och det var väl inte direkt betungande. Satt mest och tittade på tv. Lungt med andra ord!

Idag är jag hemma med Wilma för de har studiedag på hennes dagis. Men det gör inte så mycket för min del för hon har varit ganska så mysig idag.

ska ta och göra mig och Wilma i ordning för att åka och handla mat.

Så ha det super bra nu!

kramar

1 kommentar:

  1. Visst är det en underbar sida att hämta bakgrundsbilder från! Jag är KÄR i den sidan!

    SvaraRadera